"Frescos, dinàmics, divertits, riallers, grotescos i expressius. El públic riu sense parar i la platea esclata en aplaudiments al final de les escenes." Guille Orcellet Espectáculos de acá
"Una gran simbiosi entre l'humor i la reflexió que aflora de manera impensada." Sandra Commisso Clarín
"Un duet que ja s'ha convertit en marca registrada del teatre independent argentí ens convida a recordar aquells moments feliços de la nostra infantesa." Redacció Pensador Teatral
Espectacle en castellà
60 minuts
Recomanat a partir de 14 anys

Sinopsi

Un retrobament ple d'egos, rancúnies i molt riure.

Perdón és una comèdia de la companyia argentina Sutottos. El retrobament de dos amics de la infància es transforma en una disputa permanent entre els seus egos, reclams del passat i frustracions del present. L'oportunitat perquè aflorin traumes pensaments i emocions acumulades durant anys. Competències, amors i odis en una hora d'humor desaforat i absurd. Tornar a veure's remou tot el passat i treu a la llum les manipulacions i misèries més profundes del seu vincle. Allò que va ser i ja no és, allò que torna per ser diferent.

Aquest espectacle va ser guanyador del premi de la Biennal d'Art Jove 2019 de Buenos Aires, nominat com a millor espectacle d'humor als premis A.C.E 2022 i nominat com a millor comèdia als Premis Estrella de Mar 2022.

Fitxa artística

Autoria: Andrés Caminos i Gadiel Sztryk
Dramatúrgia i direcció: Andrés Caminos i Gadiel Sztryk
 
Intèrprets
Andrés Caminos - Javier
Gadiel Sztryk - Fabio
 
Escenografia: Fernando Dopazo
Vestuari: Analía Cristina Morales
Il·luminació: Fernando Dopazo

Producció executiva: Mireia Gràcia Bell-lloch
Ajudantia de direcció: Marianela Faccioli i Manuela Bottale
Cap tècnica del teatre: Marta Pérez

Màrqueting i comunicació: La Villarroel
Reportatge fotogràfic: Pablo Linietsky
 
Amb el suport de Fondo Argentino de Desarrollo Cultural y Creativo - Ministerio de Cultura de la Nación Argentina, Bienal de arte joven de Buenos Aires i Pro Teatro de la Ciudad de Buenos Aires.
 
Distribució: Carmen Ávila i Montse Lozano (Las Paisanas)
 
És una coproducció de Sutottos i la Bienal de Arte Joven de Buenos Aires

Tarifes especials

  • Major de 65 anys – 15% dte. els dimecres i dijous*
  • Carnet família nombrosa o monoparental – 15% dte. dimecres i dijous*
  • Carnet de persones amb discapacitat – 15% dte. dimecres i dijous* Només vàlid pel titular
  • Menor 35 anys – 15% dte. els dijous*
  • Carnet Jove – 15% dte. dimecres*
    Els descomptes no són acumulables
    *Tots els descomptes són aplicables en funció de l’aforament disponible, excepte festius i determinats espectacles de caràcter familiar, infantil i d’altres.

Accessibilitat

Atenció especial i accessos per a persones amb mobilitat reduïda

Accessos i banys adaptats per a persones amb mobilitat reduïda.
Per a comprar un seient de movilitat reduïda, siusplau truquin a la taquilla del teatre i efectui la reserva. El mateix dia de la funció la podran pagar fins a mitja hora abans de l’inici.

Atenció especial per a persones amb diversitats auditives

El teatre compta amb l’instal·lació d’un bucle magnètic que permet millorar l’experiència a les persones amb disminució auditiva.
El personal de sala els proporcionarà el servei i qualsevol informació complementària que necessiteu.

Comprar

Vine en Grup