“La llista de Jennifer Tremblay (···) és la poesia de la quotidianitat d’una dona americana. El text, premiat el 2008 al Canadà, té una qualitat literària important. És un clàssic sobre la situació de la dona normal de classe mitjana. Allegra Fulton, que la va interpretar al Canadà, ens ensenya avui una posada en escena potent i molt cuidada que mima la música, les imatges projectades i el moviment subtil de la protagonista. Laia Marull, que per fi torna als nostres escenaris, fa una gran interpretació de moviment, veu i expressivitat de gran subtilesa i alhora de molta força. És un espectacle brillant d’una gran perfecció.”
Maria José Ragué (El Mundo)

“És un treball frenètic que Laia Marull executa amb bones maneres i una gestualitat esplèndida, dirigida minuciosament per Allegra Fulton.”
Joan-Anton Benach (La Vanguardia)

“El repte de La llista és, sobretot, formal. El text són frases curtes, estil talment una llista, però amb molts viaranys, i ‘una història bastant tremenda’.”
Andreu Gomila (Time Out)

“Allegra Fluton (···) recrea amb Laia Marull tota la força i la intenció de la vitalitat del personatge extreta de la pròpia experiència sobre l’escenari sense deixar que es perdin els moments poètics que el text conté i que marquen, en setanta minuts, lleugers canvis de rumb en el discurs. (···) Laia Marull no es limita a posar-se en la pell de la dona de La Llista, perquè no es tracta de ‘dir’ només el text, sinó que vesteix cadascuna de les accions amb un moviment que omple de dinamisme el risc de l’aspror que té al seu abast sobre el quadrilàter blanc: s’enfila a la taula, s’hi ajup a sota, s’estén a terra, s’asseu sobre la taula amb els peus a la cadira, s’avança cap als espectadors, a vegades els interroga, marca alguns silencis... (···) Vet aquí que el personatge de Laia Marull podria reflectir amb una única imatge el que mil paraules buides de bons propòsits de conciliació familiar i laboral no han sabut encara resoldre.”
Andreu Sotorra (Clip de teatre)

“Escarit, calculat, precís i poètic, un monòleg d’una gran riquesa.”
Rue Frontenac


Sinopsis

Obra para una actriz. Una mujer que esquiva la vida. Frases cortas, que nos descubren su mundo interior, configuran la trama y nos ayudan a descubrir la vida de Ella y el porqué de su remordimiento. Un texto de alcance universal en el que se refleja una sociedad cada vez más alejada de las cosas esenciales, perdida en las obligaciones cotidianas y desconectada de los hechos más sencillos. Una posibilidad de cambio. Un relato en formato de lista.

Espectáculo en catalán.

Duración: 1 hora y 10 minutos.

Ficha artística

La llista
de Jennifer Tremblay
Dirección: Allegra Fulton
Intérprete: Laia Marull
Traducción: Cristina Genebat
Escenografía y vestuario: Jose Novoa
Caracterización: Paula Ayuso
Iluminación: Mingo Albir
Vídeo: Ramon Balagué y Kitiara Ferran (Minifilms)
Espacio sonoro: Mar Orfila
Ayudante de dirección: Mia Esteve
Jefe técnico: Arnau Planchart
Realización de vestuario: Goretti

Coproducción: La Brutal y Teatre Lliure 
Con el apoyo del Departament de Cultura de la Generalitat.
Agradecimientos:
Anna Guix, María Jesús Bronchal, Isa Casanellas, Jennifer Tremblay, Kelly Thornton, Denyse Karn, Gloria Montero, David Fulton, Miguel Fulton, Rhys Fulton-Doyle, Andrew Tarbet, Clàudia Costa y Cia. Les llibertàries.

Espectáculo en catalán.
Duración aproximada:
1 hora y 10 minutos (sin pausa)

Tarifas especiales

  • Mayor de 65 años – 15% dto. los miércoles y jueves*
  • Carné familia numerosa o monoparental – 15% dto. miércoles y jueves*
  • Carné discapacitado – 15% dto. miércoles y jueves* Solo válido por el titular
  • Menor 35 años – 15% dto. los jueves*
  • Carné Joven – 15% dto. miércoles*Los descuentos no son acumulables
    *Todos los descuentos son aplicables en función del aforo disponible, excepto festivos y determinados espectáculos de carácter familiar, infantil y otros.

Accesibilidad

Atención especial y accesos para personas con movilidad reducida

Accesos y baños adaptados para personas con movilidad reducida.
Para comprar un asiento de movilidad reducida, por favor llamen a la taquilla del teatro y efectúe la reserva. El mismo día de la función podrán pagarla hasta media hora antes del inicio.

Atención especial para personas con diversidad auditiva

El teatro cuenta con la instalación de un bucle magnético que permite mejorar la experiencia a personas con disminución auditiva.
El personal de sala les proporcionará el servicio y cualquier información complementaria que necesite.

Comprar

Ven en grupo